8 Eylül 2010 Çarşamba

bayram telaşesi

oğlumla ilk bayramımız. oğlumun ilk bayramı. heves ettik bayramlık alalım istedik. büyükannesi ben almak istiyorum dedi. gittik aldık. yıkanıp ütülenicek attım makinaya bebek çamaşırlarını ayırmıyorum renk renk zaten azıcık oluyor. bir çıkardım ki beyaz olan bayramlık laciverte dönmüş ağlıycaktım. hemen kosla operasyonu ile kendine getirdim neyseki. sanıyorum ki kot pantalonu boyadı.

bu heyecanım neden bilmiyorum. 24 yaşında bayramı ilk defa öğrenen koca bir çocuk gibiyim. aslında 3 aylık oğlumla yeniden doğdum ben ama 24yaşımdaydım doğduğumda. ne mutlu allah bize bayram yaşamayıda nasip etti oğlumla. inşallah daha nice bayramlar yaşarız ailecek. bir kaç sene sonra büyüyecek el öpmeyi öğrenicek konuşmayı öğrenicek iyi bayramlar annecim dediğinde ben nasıl yaşarım bilmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder